יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

ריהוט המספרה בצורה נכונה

ריהוט מספרה ועיצובה בצורה נכונה הם חלק בלתי נפרד מן המוניטין וההצלחה של המספרה. מספרה מרוהטת ומעוצבת בטעם ומאובזרת בציוד מוביל וחדשני, ישר נתפשת כמקום בעל רמה גבוהה וכמקום יוקרתי. עיצוב השיער ועיצוב המספרה אלו שני תחומים הנוגעים באסתטיקה ויופי, ומכאן ששני תחומים אלו הולכים יד ביד.

חשוב לעצב ולרהט את המספרה בצורה מרשימה אך גם נוחה, אשר תביא את קהל היעד המתאים למספרה.
ריהוט המספרה כולל מספר רב של פריטים, ביניהם – כסאות לספר, כסאות למסתפרים, עמדות חפיפה, דלפק וספות קבלה ואמצעי אחסון, אותם ניתן לרכוש בחנויות לריהוט למספרות. יש לשים דגש על כל פריט בנפרד ולבחון את הצרכים והשימוש בו עוד לפני רכישתו. כל זאת כדי להבטיח ריהוט נוח ואפקטיבי.

כסא הספר משמש את הספר רוב היום, ועל כן צריך להיות מאוד נוח, עם אפשרות של העלאה והורדה שלו. גם כסאות המסתפרים צריכים להיות נוחים ומרווחים, עם מגוון אפשרויות משחק בגובה הכסא וזווית משענת הגב. אם חלק מלקוחות המספרה הם ילדים, רצוי לבחון גם אפשרות של רכישת כסא מותאם לילדים, המעוצב בדמויות ובצורות שונות הפונות לילדים ומקלים על עבודת הספר.

בנוגע לעמדת הקבלה, רצוי לאבזר אותה בדלפק קבלה מרשים בקו נקי המשדר אסתטיקה. ספות ההמתנה בעמדת הקבלה צריכות להיות מעוצבות בצורה מודרנית ומושכת, מה שיוסיף מעט צבע לחלל המספרה.


אמצעי האחסון במספרה צריכים להיות גדולים מספיק להכיל את כל ציוד המספרה, לצורך השגת מראה נקי ומסודר. יש למקם את אמצעי האחסון במקומות נגישים ונוחים בכדי להבטיח עבודה יעילה ואפקטיבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה