יום שלישי, 18 במרץ 2014

מברשת הפלא לשיער

מברשת הפלא פותחה במיוחד כדי להקל על סירוק כל סוגי השיער אצל ילדים, צעירים ובוגרים. השיניים של השיער רכות ועוצבו במיוחד כדי להקל על פתיחת הקשרים וכדי לא לפגוע בקרקפת הרגישה.

כיצד משתמשים במברשת הפלא?
מברשת הפלא מגיעה עם ידית או ללא ידית. החזיקו בידית או בגוף המברשת וסרקו את השיער מהשורשים עד הקצוות. חזרו על הפעולה מספר פעמים ובקלי קלות הקשרים נפתחים והשיער הופך חלק ובריא.

המברשת עשויה מחומרים איכותיים ביותר והיא יכולה להישמר לאורך זמן רב. היא עשויה פלסטיק ואפשר לנקות ולשטוף אותה ללא חשש. מברשת הפלא מתאימה לכל הגילאים, החל מילדות בנות שנה, נערות ונשים עם שיער ארוך. בנוסף המברשת מתאימה לכל סוגי השיער, גלי, מתולתל או חלק, דק או עבה, והופכת את הסירוק לחוויה יותר מהנה ופחותת מכאיבה.

בעקבות המבנה המיוחד של השיניים והעיצוב של גוף המברשת, מברשת הפלא מצליחה לפתוח קשרים מבלי לקרוע את השיער ומבלי לגרום לנשירה. ניתן להשתמש על יבש או רטוב. מברשת הפלא לא גורמת לקצוות מפוצלים, היא ממריצה את זרימת הדם ומחזקת את השיער מהשורשים עד הקצוות.


למברשת השיער תפקיד חשוב בשמירה על שיער בריא וחזק ומברשת הפלא עוזרת לנו לקבל שיער בריא ומלא ברק. כמובן שבנוסף לסירוק מומלץ לחפוף עם שמפו ומרכך קבועים לשמירה על השיער וכן להשתמש בקרמים או מסיכות הזנה. ניתן להשיג את מברשת הפלא בחנויות מובחרות של ציוד למספרות. היזהרו מחיקויים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה